Наставне стратегије у изучавању географије
- Врста и ниво студија:
- Наставник
- Статус предмета: Обавезан
- Број ЕСПБ: 8
- Семестар: 2
- Број часова: 4+0
Циљ предмета
На курсу студенти треба да стекну компетенције за обављање наставничког позива као што су: правилан избор метода и облика рада сходно конкретној ситуацији, знању и искуству ради остваривања постављених циљева и исхода часа, као и компетенције за примену одређених стратегија учења и поучавања.
Исход предмета
Студенти умеју да примене принципе системског и тематског планирања наставног процеса;; Студенти умеју да направе релевантан избор наставних стратегија сходно постављеним циљевим, исходима, садржају, карактеристикама ученика, условима рада и другиим факторима наставног процеса.; Студенти умеју да примене одређене наставне стратегије у пракси.
Садржај предмета
Литература
Jensen, E. (2003). Super nastava: nastavne strategije za kvalitetnu školu i uspešno učenje. Zagreb: Educa.; Marzano, R. J., Pickering, D. J., Pollock, D. J. (2006). Nastavne strategije: kako primeniti devet najuspešnijih nastavnih strategija. Zagreb: Educa. ; Dryden, G., Vos, J. (2004). Revolucija u učenju, Timgraf, Beograd.; Meyer, H. (2002). Didaktika, Educa, Zagreb.; Matijević, M., Radovanović, D.(2011.): Nastava usmjerena na učenika, Školske novine Zagreb; Terhart, E. (2001.): Metode poučavanja i učenja, Educa, Zagreb.; Брофи Џ., (2004): Настава, Педагошко друштво Србије, Београд.; Бекер (2005): Мотивација, педагошко друштво Србије, Београд.