Пратите нас

Image Alt

Етика у туризму

  /  Етика у туризму

Етика у туризму

  • Врста и ниво студија: Мастер академске студије
  • Статус предмета: Изборни
  • Број ЕСПБ: 7
  • Семестар: 1
  • Број часова: 3+0

Циљ предмета

Стицање специфичних сазнања и чињеница етичких кодекса, који повратно утичу на промене квалитета животата; егоизам и алтруизам; криза морала:“морална падина“ и „морални вакуум“.

Исход предмета

Оспособљавање за примену темељних етичких сазнања у специфичном туристичком систему: уочавање хуманог значаја модерног процеса и развоја науке и технике; моралност и цинизам пословне етике, морал и наше време.

Садржај предмета

Теоријска настава:

Умеће живљења: унутрашња слобода, зашто морамо бити морални, усрећује ли моралност?
Пословна етика.
Позитивна психологија: ко су добри људи.
Морал и наше време: Учење о добру и злу.
Алтруизам и емпатија.

Литература

Ричард Т. Д. Џорџ (2003): Пословна етика, „Филип Вишњић“, Београд

Николај Хартман (2003): Етика, Национална и свеучилишна књижница, Загреб.

Јован Бабић (2010): Увод у пословну етику, Плато, Београд.

Ј. Џозеф (2010): Еколошка етика, Службени гласник, Београд.